Rekryteringsevent i Stockholm

Kamanjbild rekryteringsvenet vår 2023

Välkommen att delta som utställare på vårt rekryteringsevent i Stockholm den 6 maj. Vi bjuder in kandidater från olika branscher och tillsammans med er visar vi vilka jobb och möjligheter som finns i Östersund.

Inbjudan utställare

Visa upp ditt företag genom att vara med som utställare på Östersunds kommuns rekryteringsevent i Stockholm.

Datum: 6 maj

Plats: Folkungagatan 108 i Stockholm. Tunnelbanestation: Medborgarplatsen.

Lokal: Saldos lokaler, bottenvåningen

Tid: Klockan 11.00 - 14.00

Kostnad: 10 000 kronor per företag + kostnad för resa, boende och uppehälle

Anmäl ditt företag senast 21 april

Skicka din anmälan till: karin.henriksson@ostersund.se

Så här går det till

Varje företag får tillgång till ett ståbord i konferenslokalen. Det kommer att vara skyltar med era företagsnamn på borden. Den 6 maj ses vi där klockan 10.00, ni ställer då själva iordning era platser.

Tips på sådant ni kan ta med er:

  • Roll-up (max en per företag)
  • Broschyrer
  • Någonting att bjuda besökarna på
  • Give-aways

Tips

Ibland är det många besökare som vill prata med just ert företag. För att hinna träffa så många som möjligt kan ni ge varje besökare en kort pratstund och sedan ta deras kontaktuppgifter så att ni kan fortsätta dialogen senare.

Fika

Vi bjuder alla besökare och alla deltagande företag på en wrap med kaffe/te och saft. Allt finns uppdukat på plats i lokalen.

Matallergi

Ange eventuell matallergi vid anmälan.

Fakturering

Vi kommer att skicka en faktura till er efter eventet. Det kostar 10 000 kronor att delta på rekryteringseventet. Vid anmälan skicka också med fakturaadressen.

Vi som jobbar på plats från kommunen:

Jessica Stenbäck, inflyttarvägledare
Maria Stenhammar, näringslivsutvecklare
Karin Henriksson, marknadsförare
Sylvia Nord, kommunikatör

Webbplats för besökare

Webbplats med information till besökarna och anmälan finns på webbsidan Leva i Östersund - en inspirerande träff i Stockholm 6 juni 2023

Varmt välkomna!

Marknadsföring av eventet

Vi kommer att göra intensiva annonskampanjer på sociala medier för att locka besökare till eventet. Vi gör annonskampanjer till varje bransch som finns på plats på eventet. Ju tidigare anmälan desto längre markandsföringsperiod för ert företag.

Alla deltagande företag/organisation kommer att få bilder och texter skickade till er via e-post som ni kan sprida i era kanaler och nätverk.

Lägg upp era rekryteringsannonser på Leva i Östersund innan rekryteringseventet så kan vi alla hjälpas åt att matcha alla besökare med era lediga tjänster.

Besökare?

Eventets besökssida hittar du här:

Har du frågor om detta?

Kontakt: Karin Henriksson,
Östersunds kommun,
070-237 11 37

Preliminärt program

Här är hålltider för dagen:

10.00 alla företag ska vara på plats på Folkungagatan 108

10.00-10.30 alla ställer iordning sin plats

10.30-11.00 fika och samling med information

11.00 eventet startar och vi träffar alla besökare

ca 13.00 presentation om Östersund

13.15 Vi utser vinnarna i tävlingarna

Antal programpunkter och tider kan komma att ändras.

Sidan uppdaterad 2023-02-28